Followers

CootLicious

16 June 2011

tolong jangan cakap pelik- pelik la

2 hari lepas, masa dinn dekat mcD

nampak kiosk baru bukak "kiwi berry" ala-ala tutti frutti gitu

aku ni memang hantu tutti frutti so, teringin jugak la nak try 

 aku pun teros ke kiosk tu, bf aku pulop kat sinki mcD tengah basuh tangan

well, kalau aku nampak makanan sedap memang aku tak ingat sapa dah, 

even bf aku pun aku tinggal kat mcD, hoho

then aku dengan selambeerrr pergi la kat kiosk tu, then promoter cina tu approach aku dengan senyuman 

lebar sampai ke telingeee (^_______^)

"  welcomeee, #$%^&*()*$%^&*()_#$%^&*($%^&*()^&*()$%^&*()__)(*&^Q$%^&*  "

mesti mackcik ni cakap jawa sampai budak ni pening


aku pun terkulat-mulat dengar dia cakap, lahh cakap bahasa cina ghupanya ~

sejurus selepas tu, bf aku datang *bf ku muka jawa, promoter cina tu terus cakap melayu, hahahha

baru tersedar kot aku ni malay girl   >.<

dah selalu jadi camni, MISUNDERSTANDING 

soooo, biar laaaa orang KOMPIUS dengan RACE aku, *melayu +  cina sikit-sikit

jangan CURIOUS dengan JANTINA aku sudah ! pengsan makk !

XOXO

No comments: