Followers

CootLicious

25 January 2011

hello, takat nasi lemak 50 sen apa heran !!

nasi lemak suri, medan selera jalan 223, PJ, pastikan suri baru beli ~
hey guys ?? u alls da makan ?? aku pun makan bread net je tadi ~ haha, nama bread net nih daddy yang bagi, katenyer nak prepared for muet.. so everything semua nak cakap in english,
roti jala = bread net
sabau jelaa senahh ~!!

malam tadi aku g makan kat medan selera PJ, menikmati nasi lemak panas- panas + otak -otak jb ~ superrb laa, semalam kebetulan hujan, so tekak ni nak mencekik yang panas- panas and fresh, terbo0oikk dari ladang.. so, aku ngan cik abg sayang bertolak la ke PJ ~ masing- masing lapar sangat sampai makan pun langsung tak bersuara.. masing-masing tengah mentekedarah !! hahaha~

nasi lemak ni murah and sedap, yang aku suka coz serve panas- panas and dalam daun pisang ~ special kaw noccss, mana nak carik daun pisang tengah -tengah s.alam nih ?? nun kat felda trolak utara tuh ada laa ~


nasi lemak kat PJ ni popular la mostly orang- orang yang keje kat PJ or duduk kat PJ ni mesti tawu medan selera nih ~ kebiasaannya la orang yang makan nasi lemak ni akan makan dengan otak -otak panasss..

sedapnyerr, korang mesti try ni, memang tak rugi taw ! nasi lemak ni tak silap aku rm 1.20 laa ~ ok wat dengan half telur rebus  lagi ~ worth it right ??

ok la u alls nanti dah pegi sana kena cari gerai yang aku makan ni taw, nasi lemak nih print tag biru as NASI LEMAK SURI , and otak-otak ni nama gerai nya "JOM OTAK" ~ and buka dari petang hingga 2-3 am

so try la ye ~ memang extremely sedap !! * hiperbola melampau-lampau ha-ha-ha

No comments: