Followers

CootLicious

14 January 2011

blog sebab makan ??? bau chicken wings weyh~

wahh, dunia ~ akhirnya aku menapak jugak kat dunia blog nih kan, haha~ trimaass to Apple Boxsword * tah la aku tak tau ape connection antara buah dengan pedang tuh ?? =.=. Btw, dia la yang promote aku dengan benda-benda lah nih~ best jugak, and advantage yang aku dapat, typing aku semakin laju and advance~ hahahah , ok la, actually, aku create * aku kee?? blog nih sebab aku SUKA MAKAN =D, sesuai dengan name coot-licious nih.. so, insya Allah kalau berkesempatan aku akan share ngan u all makanan-makanan yang student selalu cari, mostly murah, banyak dan jimat $$$$, soal sedap #2, setuju-setuju ??? tak lepas jugak makanan-makanan fav aku, snack ke, main course ke, hape ke, i'll share to u all through this blog ok =D
so jangan tekezutt la kalau blog aku nih penuuuhhhh dengan pic-pic makanan serata shah alam ~
* hmm, penat jugak menaip lame-lame nih, Ok have fun dengan story- mory aku after dis, and jangan lupe follow ehh~

No comments: