Followers

CootLicious

18 January 2011

kenapa mesti coot dan licious ??

haha.. i love this story mory, hahaha *bengong~ ok, kali ni aku nak story faisal~ ehh, correction *pasal mane datang name coot ni, ok before u alls marapu-rapu pronounce nama aku, better aku bgatawu the correct pronouncation coot = cho.ot . ok, got that ?? huhu.. ok la basically , nama coot ni terjadi masa sem 1 di poly, well, baru jumpa kawan- kawan baru muka semua suci & murni jee ~ ala minyak masak gitu.. ok la then, masa tuh geng- geng haku aku semua name lebih kurang jekk, sorang nama miza (aku la si licious nihh), fiza & liza, sorang lagi tersasar sket cek yam namenyer or now a.k.a yummy yam *memang spisis omnivor yang kuat makan !! haha, ok la back to the story, biasala kan bila nama yang lebih kurang nih, susah sket nak communicate, bila ada yang panggil "miza~~!!!" 3- 3 orang skali pandang.. hahaha, asal-usul terjumpa artifak "coot" ni sebenarnyer dari besties aku namanyer zura, dye slalu pggl aku "choooottt...", so aku apply la name ni sampai sekarang ~ spelling pun tuka sikit from chot --> coot ~ ha ini lah asal usul nama coot ni ~

so nak story sikit fasal nama ni, kalau u alls nak tawu aku rapat dengan bf opss, ex-bf dulu sebab nama =D nama dya faisal = chot & aku, miza = coot , ada chemistry kat situ, hmmmm~ ok la kita now kita back to licious ~

licious neyh means sedap la kan short form dari delicious, so kena dengan theme blog pasal makanan, terjadi lahh coot liciouss~ disebabkan aku suka sangat try food baru, ni la jadinye dah makin buntat sekarang.. hahahahaa, itu jela nak share dengan ualls .. hehehe.. pelik kan, tapi, nama coot ni la satu-satu nama yang ada kat poly s.alam . ok, ni je entry untuk malam ni, trimass =D

notes :: kalau u all type coot kt google image, keluar la macam-macam jenis BURUNG !! haha, saba jela senahh !!

No comments: