Followers

CootLicious

19 January 2011

siapa mahu KUKU KAKI~ meh cini tengok !!


Hahaha, ni la kakinyaa~  hadoi, lalu ke nak makan kalau tengok CAKOR AYAM* cakar ayam cmni ??
Idak sior la teman, mana nak nak di kokak nyer kaki kalau ghupe ini ~ saba jelaa senahh !! ok, actually makanan ni sebenarnya untuk promote kat u alls pasal one of my fav food kat poly nih, sekali aku kacau kuah kari nyer, Ya Allah, CAKAR AYAM !!! kukunyer siap ada kuitik *tak tau spelling.. cepat-cepat snap gambar jadi hot stuff nak share dengan korang~ hahaha.. ada ke patut senah oi dye bagi aku macam macam nih ?? makin cerdik dan pandai la student-student poly nih  -_-“ 

Cerita camnih ::
Pagi tadi class batal so we all 1 geng pakat-pakat la nak breakfast kat foodcourt, Nampak la roti jala yang comel –comel digulung, dengan kuah kari panas-panas kat sebelah nyer~~ perghh, kecur air liur aku senah, hahaha~ aku pun amek la dalam 5 ketul = rm2.. siap-siap duduk, nak ready nak makan, kacau-kacau la kuah dalam pinggan tu (nak sebati kari dengan roti katanyer). Sekali hambekk kaw, cakar ayam !^&*()(*&^%#@#$^&()_&^%$#@!#$%^&*( tetiba keluar semua kata-kata CHENTA dari mulut aku~ hahahaha ~  u all boleh tengok pic-pic yang ada nih, agak-agak korang selera ke nak makan ??






Kalau nak berniaga ni kena la jaga mutu makanan, setuju kanzz u alls ?? naseb baek la aku ni jenis orang tak cerewet xde la nak komplen kat depan-depan muka makcik kantin, kalau lagi extreme curah je kuah kari tu kat mukaa makcik tuh, opsss, terlebih sudahh !! mintak maap ye makcik kalau terasa, tapi customer always right~  ok la kejap lagi nak masuk kelas, ada presentation pulokk, petang or malam ni ada 1 lagi tajuk :: korang nk tgk budak lelaki yang gatal tangan meraba –meraba ?? tunggu ok, trimaass =D

Notes :: “jangan meninakkan pelanggan walaupun pada pesanan yang tidak masuk akal” - pesanan encik crab to spongebob~

No comments: