Followers

CootLicious

18 January 2011

it's good to be beautiful or hansome,tapi kalau meniru, buat malu je senah oi..!!!!

hahaha..welcome back- welcome backk..
harini rasanya lagi bersemangat, alhamdulillah.. pagi bangun g kelas dengan semangat baru, ya its the new brand of me lohh ~ ok-ok back to the story * u all tak rasa blog aku nih ah tersimpang jauh dari landasan, hahaha, wateva laa, janji selalu update kan =D ok kali ni pye gossip aku rasa u all pun penah rase agaknya laa.. well, kalau u all pernah rasa maknenyer u all one of fashionista a.k.a orang pandai bergaya laa. ok la basically ,aku bukan jenis all the time nampak cute, trendy and good.. but alhmadulillah diberi anugerah dari jenis orang yang pandai bergaya kata orang.. every things yang akau pakai setakat ni tak de lagi la sampai orang tengok sampai 10 kali teleng kepala..huhukhukhuk.. biasa la kalau dah pandai bergaya ni of coz ada copycat nyer~ saba jela nocss..!! well, actually dalam class aku la antara orang yang akan guna pakai sytle baru supaya alu akan nampak fresh and trendy *wah macam iklan tv~walaupun aku ni makin buntat * teringat kat faisal pulok (T_T), tapi masih boleh bergaya ikut saiz badan aku nih~ so u all yang comel-comel jangan takut berfesyen ok !!

sooo, pagi tadi tup-tup ha amekk kau, si antenna kepala SEGIEMPAT *haha malas nak mention nama, pakai style tudung haku !! sebijik macam aku~  fuc**** !!! adoii saba jelaa, sikit-sikit boleh la nyah, kalau dah nampak macam trademark aku, sapa yang vevuluuu tengok.. mekeme ni xde style lain ke nak tiru aku ?? hello, buat malu jee~ so dis kepala segiempat ni rangking #1 manusia yang mintak kaki ~ haa, tu la yang aku jumpa pagi ni.. pelik tengok deme ni hadoii, kalau nak tiru pun pakai la kt tempat lain, jangan sampai fashionista nampak, buat malu jekk senah oii..!!!

ok tu yang very bad bit**, opsss!! sekrang yang suam-suam kuku ok, u all tawu kawan lagi lagi kesian seyh kalau denga cerita dia pasal copy- mengopy ni.. tapi dya patut bangga maknenye apa yang dia pakai tu menarik, so sabar jela yee !! pernah bual-bual *actually mngutuk, hahaha.. pasal benda2 alah ni la, so kami bercadang nak bukak bisnes photostat * u all faham -faham jelaa.. kami jadi mangsa tiru fesyen~ bak kate cerita p.ramlee " orang mau beli tv baru, dia mau beli tv baru, orang mau beli radio baru, dia mau beli radio baru ", so dalam kes ni, orang beli kaler biru, dia beli kaler biru, orang beli kaler pink, dia beli kaler pink, lebih kurang cmtu la ceritanyaa~so pada u all tu, its good to be hansome or canteekk ke, tapi meniru orang tu tak bagos.. jangan sampai ada orang berkata telinga u all "apasal si senah tu dressing cam kao je.., nak jadi cam kao ke?? " ohhh, tidak ~!!!! * kalau aku jadi senah memang tataw mau letak muka kat mana~
plizz la peniru-peniru style~aku tak nak dengar lagi benda ni TWICE !!

No comments: