Followers

CootLicious

21 January 2011

15 adik-beradik dalam masa 2 taun, how impressive !!

                                    ni la collection aku yang menghabiskan duit !!

lelong lelong, dua seringgit, dua seringgit dua seringgiittttt ~!!! Cakap tiru gaya mail dalam citer upin-ipin hahaha..
u alls ni sah terpikir bebukan, pikir bapak or mak dye yang advance sampai 15 anak dalam masa 2 taun, haha.. persetankan itu semua, ni aku nak cter pasal kasut haku yang 15 pasang yang aku collect dalam masa 2 taun =D duit sendiri taw !!

makin lama makin jauh tersasar blog aku nih, dari makanan now ke kasut !! haha, suka hati la janji aku ada bahan nak share ngan u all =D
ok la kali ni nak share dengan u alls, koleksi kasut + selipar aku ~ uhuhuu, one of my crazy habit is buying sandal ~ so ni la hasil tuaian duit aku..

                sandal nike ngan kasut everlast tak jumpe (T_T) mane aku letak ??

bagi aku selipar yang ada brand ni tak la merugikan tapi selesa di pakai, kena dengan harganya~ terserah kepada individu tu nak choose yang mana satu, tak gitu ?? pakaian yang dipakai tak melambangkan hatinya, so  don’t judge a book by its cover, see the content first !!

p/s :: haku bukan jenis orang materialistik ok !! simple jekk ~
trimasss =D

No comments: