Followers

CootLicious

02 June 2011

korang fans k-pop jenis ape ?

seko pun aku tak kenal ! wakaka

lambat pulak buat entry harini. bila perut penoh baru ada idea nak buat apa
just nak share la, apa yang aku pikio pagi radi masa iron baju. perlu ke nak mention ?? 
aku rasa-rasa ada 3 jenis peminat k-pop pop pop


:: fanatic fans :: 

yang sanggup beli tiket k-pop pop pop tu sampai ikat perot nak makan, salute la kat u all


:: suam-suam ::

 suam-suam kuku kaki:: salalu update dengan lagu-lagu, group-group, & fesyen korean nowdays yaw ! boleh diterima lagi laa kannzz ~


  :: poyo & sengal :: 

TAK KENAL & TAK MINAT pun lagu dengan K-POP, tapi bila cakap konon-konon macam tawu semua bagai, ee nyampah mak ! biasa la konon-konon nak jaga standard & gaya katenyerr

 so yang mana 1 type korang ?? aku dengan se-honest-honest nye memang tak minat, so tak da la pulak nak 

mention kat korang yang aku k-pop addicted, nampak beno nipunyerr ~


kepada u allss yang perasan fanss fanatic k-pop tu, renti-renti kan laa, buat malu noccsss !

XOXO

No comments: