Followers

CootLicious

07 June 2011

hormon-hormon wanita cantekk

:: berdasarkan pemerhatian & penyelidikan, ni la yang dapat di huraikan mengenai wanita-wanita anggun ::
sila la check pasangan anda sekaranggg !!




  • GIGI kedepan, tetiber teringat kat sorang mak cik tue tu, errr, SAMA PULOP




  •  kaki berkurap, berbulu, berkutil & sebagainya. eee, histeria makk, 
muka buruk + kaki buruk =pakej menawan
  • mata yang ala-ala kedut macam orang tua menyerlahkan kecantikan anda, mohh kita cari kedut di mata


ee, malas la nak citer lagi, nak describe satu-satu penat la sebab canteek sangat, korang dah jumpa gtaw aku

eh, mana la tawu orang yang sama :p


 
XOXO

1 comment:

KANTA MATA KELABU said...

haiyeee.. nockk.. cam kenai jerr??