Followers

CootLicious

25 February 2011

no sympathy for you ! ouch ! geli makkk

wah, lama gila tak update blog, hurm banyak benda jadi sekarang ni, manusia jadi binatang, binatang jadi binatang ~ hurm tah laa..

ada pulak orang carik pasal, aku malas nak citer sebenarnye tapi kalau aku rasa dah melampau sangat atok naga nih nak bangun, hurm ~ pantang aku kalau someone yang xpuas hati n mencarot kat fb ~ berdepan ok, tunjuk sket keberanian tuh !

kalau nak citer panjang nanti takut tangan naik muka, so aku buat bodo je ~


tapi jangan kacau hidup aku, kalau ada yang menganggu siap la !


pesanan ye, before u alls nak mencarot or maki orang, please make sure u alls cukup strong and 
confident dengan ape yang korang cakap, jangan cepat melatah ! so emberassing !

yang paling jangan nampak propa ok !

No comments: