Followers

CootLicious

02 February 2011

cabut lari, pak polisi datang seyh !

adoi, tadi dah la ujan, saba jela senah !!!
peb\nat aku lilit-lilit tudung ariani aku nih, dah bukak balik
harini nak ambush cik zura moon kat kedai dye ~ 
sakan la dapat jumpe dye tadi, macam2 citer di bualkan sampai aku pening mane satu cerita aku nak citer dulu..
hohohoho, tamak seyh !!! 
tengah bes bes mengutuk dan mengumpat yang tak pernah abes-abes, berdesup datang vios cabukk park kat depan kedai nih, barua betul ! big boss jula datang, sibuk meggangu ketenteraman aku nak bersembang dengan my jula sayang ! oh my coach ! 
aku pun dengan muka selambeee nyer start jazz pink ku and blah dengan muka yang tak puas hati ! 
naseb baik laa esok jula cuti kalau tak sangap aku nak sembang ngn dye.. ohohoho ~ 
jula cakap big boss dye nih kedekut nak mamposs, tapi la dari pandangan aku boss dye nih bukan sahaja KEDEKUT, malahan GATAL, hahaha ! pakej yang menarik la ~ 

esok ingat nak pau ayong ke, pura ke ainah ke jula ke belanja roti jagung fav ku ~ uhuhu

No comments: