Followers

CootLicious

01 February 2011

a flue day, bosan seyh !







baru bangun tido ~ 
tadi ingat nak mandi, tengok mak tengah mandi pulak, blogging la jap, bosan 
adek aku si gemok farid, dah redi kat sebelah aku, nak tunggu aku g mandi je 
nak take over laptop nih, uihh lingkup lapppy aku ! 
rugi betul aku tak sihat hari ni, dah la ada pasar petang kat trolak selatan, rugi-rugi 
kat pasar trolak selatan banyak menatang-menatang  makanan-makanan yang aku suka untuk di makan 
member2 pulok dah bz poke menge-poke each other, rindu katenyer nak jumpe~ weyh,sabar la kasi aku sihat dulu baru la kita berjimba - jimba ok ! 
esok lusa nih kompem kitaorang nak makan kt kedai roti canai trolak selatan, rindunyer kat roti jagung ~ 
kalau ada nnt aku upload tunjuk kat u alls ye, ok la nak mandi jap, 1 badan dah bau mentholated rub ~ 

tetiba teringat kat budak gay comel nih, mane ye agaknya ??, but i miss faisal ismail more ^^ mana sayang saya nih ?? sudah balik kerja ?? mish sayang so strong =D

No comments: